fredag den 5. juli 2013

Hvad vokser der

i dette bed? Jo der vokser en del, som jeg nu har haft tid til, at luge frem igen.


Det er træer
Euonymus Pellomanus

Perlerøn

Buske
Spiraea

Spiraea

Uægte Jasmin

Græsser. Jeg er jo helt vil med græsser.
Japansk Blodgræs

Pibegræs, Molina Edit Dudtzus

Elefantgræs, Mischunthus Kaskade

Fladaks

Ups! Jeg kan se, at jeg har glemt, at tage billede af den vidunderlige Japanske skov græs.

 Og lidt forskellige stauder
Heuchera

Storkenæb, Geranium Phillippe Vapelle
 

Sølvlys

Pulminaria Leopard

Høstanemone, Anemone hupensis

Lamium Pink Pewster

Bronzeblad, Podgersia podophylla

Desuden er der i foråret en masse creme farvede tulipaner.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.